packa pappas packsäck i ett minimalt rum

Okej jag blir jätteglad nu... :) massa folk har kollat min blogg och jag vet inte om det är för att jag sakt att alla ni är så underbart älskade eller om det är för att ni vill bli av med mej. Men kolla det vart iaf ett inlägg nu innan jag drar, som jag gör om en timme ungefär. Och jag fryser som fan, det är galet. Så jag måste nog in i duschen och ta en lång varmdusch för att sedan packa ner det sista. Det vill säga alla tekniska saker.  Tandborsten fixa jag igår kväll. Men med lite tur så kan jag nog borsta tänderna nu på morgonen utan att glömma den. Och termobyxorna åkte ner i påsen tillsammans med den gröna jackan.

Det betyder bara att datan ska ner i ryggsäcken, kameran ska ner där och sen ipoden ska ner. Och jag får ju absolut inte glömma mobilen. för då dör jag! Nej det får inte hända. Sen måste jag nog faktiskt städa upp lite i mitt rum så man bara kan slänga sig i sängen när man kommer hem. Utan massa hinder.

Jag berättade för Enita hur mitt rum såg ut igår och hon frågade mej om jag verkligen kunde röra mej där inne. Med tanke på att jag har ett skit litet rum. Men ja det kan jag. Jag har ju en stor yta att röra mig på, iaf på ena sidan av rummet. Sen på den andra sidan där jag har sängen, ja där kan man nog stå två pers bredvid varann.

Men nej nu vart det off topic, nu ska jag in i duschen :)

Pusshej, alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0