sex utan känslor med en pratande loser

Onsdags morgon klockan 09:27.
Inatt sov jag hemma hos Becka. Och jag somnade faktiskt rätt så tidigt.
Jag såg inte ens klart filmen som gick på kanal 6. (Loser)
Och Becka pratade som en idiot i telefon, hon sa att hon inte skulle prata så länge. Ah sheena.
Jag somnade till Beckas prat och när hon la på somnade nog även hon direkt.
Och om jag tror rätt, så la hon sig till rätta med en huvudkudde på mitt huvud.

Jag hade t.o.m pratat i sömnen inatt, vilket inte händer så ofta.
Men Becka hörde inte va jag sa, men det var nått på M och det lät som Machmud.
Ja hur som helst, drömmer jag om Machmud så kan jag nog drömma om allt.
Även hennes mamma hade vaknat runt 5 av att nån pratade högt som fan.
Men varken jag eller Becka erkänner att det var någon av oss.

Fast det kanske var jag då med, jag gjorde ju saker denna natt som inte är likt mej.
Dvs, prata i sömnen, rulla runt som en idiot och kalla Becka för Becki när jag ville att hon skulle hoppa in.
Men inte gjorde hon det. För det gick inte.
Jag hade sovit i nån slags C-form och hon kunde ju inte göra annat än att ligga nära mej eller ligga uppe på huvudkuddarna.

Nej ibland är ju inte nätterna som man tror.
Och jag vet inte om jag börjar tröttna eller vänja mig vid att ha nån som ligger på mig.
Och självklart så är det inte som ni tror.
Visst, jag och Becka ligger med varann.
Ja tro det eller ej, vi ligger med varann utan känslor.
Och utan att ha sex.

Pusshej, Alx <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0