Snart drar jag

Detta är nog antagligen det sista inlägget jag skriver tills på onsdag. Men kom ihåg att inte svika mig utan kolla här varje dag i alla fall för vad vet jag, det kanske finns internet i Kläppen också.
Jag har packat ner allt nu utom, tandborste, ipod, data och termobrallor. Och nästa gång jag går ner för att röka så ska jag släpa ner den enormt stora sportbagen som är proppad av saker i alla facken.
Jag älskar min sportbag den är as grymm. För först så finns det massa utrymme i ett vanligt stort fack. Men på min så finns det även ett fack på undersidan som man kan fylla med ännumera saker. + 2 stora fack på sidorna. I love it.

Ja hur som helst, jag kommer att ha skit kul där borta, hoppas jag på iaf och jag vet att det kommer att bli kul :)
Och jag vill säga att jag älskar er alla mina bloggläsare, för det gör jag. Ni fyller ut mitt tomma hål i hjärtat.
Och Becka hör av dej för fan. Och ni andra också men kom ihåg att ni måste ringa kan jag inte svara :)

Puss jag älskar er alla och jag kommer sakna alla skit mycket. PUSS PUSS PUSS. STORA KRAMAR OCH ÄNNU MER PUSSANDE.

pusshej, alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0