Jag föddes i fel kropp.

Ja inatt så låg Becka och var allmänt irreterande om jag får säga det själv. Becka tycker att jag borde skaffa mej en pojkvän, vilket är långt ifrån vad jag själv vill. Varför i hela friden skulle jag vilja ha en pojkvän? Jag skrev ju i något inlägg att jag absolut inte ville ha någon och att jag inte är så förtjust i varken kärlek eller förhållanden. Och då fick jag en kommentar där det stog att jag skulle sluta se allt så negativt, och så vidare. Men om jag inte gillar sånt där kärleks trams så är det väll klart att jag är negativ?

Och ja tillbaka till igår kväll, Becka ligger i sängen och rablar upp ett par killar och jag säger som  vanligt nej nej och återigen nej. Och Becka är fast besluten att fixa en "blind date" till mej. Men vad ska jag med en sån till? Jag trivs ju att leva som det är nu och jag har inte bett om en kille och jag vill ju fan i helvette inte ha någon heller. Och skulle jag nu vilja ha en kille så är det väll nån jag hittar själv, inte vill jag ju ha någon som någon annan parat ihop mej med, nej nej nej.

Men varför ska jag ha en kille för? Jag trivs ju själv, och visst är man själv så får man göra vad man vill och det är ju det jag vill. Men Becka vill ju som sakt att jag ska ha en kille och jag säger nej, den dagen jag skaffar kille då ska det va rätt kille, en bra kille! Men hon tycker att jag kan ta i stort sett vilken kille som helst och bara leka lite. Och när jag säger att "nej så kan man inte göra, killar har också känslor, och dom blir faktiskt också ledsna när man playar dom". Då däremot kollar Becka på mig med en blick som ser ut att betyda "nu sviker du hela vårat liv, tjejernas liv, du är en förrädare".

Men är jag en så stor förädare?  Jag bryr mej ju om båda parterna, killar är ju precis som tjejer, vist ni kanske inte är lika öppna som oss, lr dom. Jag ser mej själv inte längre som en tjej. Nej jag är en kille som är bög och född i fel kropp. En alx helt enkelt.!

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0