gångtävlingar utan mobiltelefon och klocka.

Okej denna dag har varit en hektisk otroligt snabb och glömsk dag. Jag glömde mobilen imorse på sängen och kom inte på det förs jag var vid hemköp (70 meter ifrån mitt hus kanske) och jag hann inte springa tillbaka hem och hämta den.
Men jag har klarat mej utan telefon förut...

..men det gjorde jag verkligen inte idag.. Becka hade rtingt mej 9 ggr vid lunchtid och ville att vi skulle till Java.
Men istället mötte vi varann på stan omedvetet och jag fick en stor utskällning om att jag inte fick le... eftersom hon inte kunde få tag på mig. Men vi sa att vi skulle mötas 14.50 i hennes skola.

Resten av dagen gick fort och Enita och jag käkade på Spicy Hot. mysigt. Där satt vi o snacka om skolans "hetingar" och när jag tänker efter nu så glömde jag bort en. Men aja, innan vi gick in för att käka så kom det en riktig ful liten wangstah kille och fråga om vi kunde köpa cig åt han och vi sa nej. Sen gick vi in och satte oss vid fönstret med sikt mot fristadstorget. Och han stod där ute under hela våran måltid, och herregud vad vi skratta åt han och hans alla försök att få nån att köpa cig åt han xD

Ja och efter skolan så gick jag med Enita och Hannah till 21an för att vänta på Enitas kompis Jenny och vi stod där ett tag. Men när hon kom så skildes vi åt.  Och jag gick fort till Rinman eftersom jag inte visste vad klockan var.
Och utanför Beckas sal kom jag 14.50.. men där fanns ingen Becka. Så jag sprang ner till hennes skåp....
Där fanns ingen Becka, så jag sprang upp 2 våningar till Beckas BF korridor...
Där fanns ingen Becka. Jag sprang tillbaka till där hon var förut...
Där fanns ingen Becka.

Så Jag fick låna Felles telefon och ringa Becka. Och hon var på busshållsplatsen. Så jag sprang till busshållsplatsen vid godisland. Ingen Becka fanns där heller. Så jag trodde jag hade missat bussen. Så där står jag ett tag....
Tills jag tänker att om bussen kom precis innan jag kom så skulle jag nog kunna hinna med den nere vid gallerian.
Så jag sprang dit. Och på vägen hade nån tjej gångtävling med mej. Jag vann.

Nere vid gallerian så fanns det ingen buss. Men den kom nästan precis när jag kom dit. Så när jag ställer mej för att hoppa på bussen så ser jag något där inne, och vad kan det vara? JO DET VAR BECKA!!!
På bussen hade jag lust att döda henne. Men vi upptäckte att allt hade blivit ett missförstånd. För becka gick 14:47 och trodde att jag hade glömt henne för det tar inte 20 min o gå från Eskil. Och vrf inte jag var på tågstation, det var en annan fråga.

Men den största frågan av alla är nog ändå vrf jag kunde ta mig från Rinman ner på stan på 6 minuter fast jag tog en paus på lite mer än  1 min....

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0