"Vilka smala ben du har Barbie"

Okej gårdagens kväll spenderades hemma hos Natta och visst var det skoj vi hade. Men frammåt 12 slaget så började min kära vän bli lite för full och jag hade nog allvarligt lust att döda henne. Precis jag har återigen hört att jag ser ut som en person som kan mörda folk utan anledning! Och jag fattar inte, jag av alla människor? Jag som är hur snäll och omtänksam som helst. Jag skulle aldrig kunna mörda någon i hela mitt liv, no way. Eller visst ibland så får man väll de tankarna men det är ju aldrig något jag skulle kunna göra. 

Och vad ska jag göra för att slippa se ut som  en grymm mördare? Jag kanske borde göra mig 100 tröjor där det står "Hej jag är snäll" eller "Jag är snäll, jag ser bara ut som en idiot" eller varför inte " Jag mördar inte dej, jag mördar bara idioter". Fast den sista känns lite knäpp för den som står framför mig kanske är en idiot. 

Och tillbaka till kvällen. Ja jag tror att Becka hämnades på mig från den kvällen vi gick på bio och jag var as packad. Ja hämnades på att jag var för full för att minnas det mesta, krånglade mig ut från bio salongen för att kissa och klev på allas fötter på tillbaka vägen. Och för att jag sa: Vilka smala ben du har barbie! Jag vet inte vart jag får allt ifrån men det måste vara spriten eller min idiotiska hjärna. För det är nog vad den är, idiotisk. Även om man inte direkt kan kalla den för en hjärna. 

Men ibland fungerar den faktiskt som den ska, det är ytterst sällan. Men ett ibland duger nog. Och tack för att du orkat dig igenom denna blogg, för nu vet jag inte vad jag ska skriva för mer ointressant....

Pusshej, Alx 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0