En pank föredetta halvbror med en klänning i backarna.

Okej jag har ju fått reda på att jag kan gå fort nu.
Men jag har även blivit påminnd om hur fort jag kan bli av med pengar.
På en timme vart jag av med 300 spänn.

40 spänn gick åt till ett cigpaket åt mig själv.
40 spänn gick åt till ett cig paket som Pullan och Hannah fick dela på.
80 spänn gick åt till Enita som betalade min goda thaimat igår.
70 spänn gick åt till en affisch med Elvis som jag bara var tvungen att köpa.
60 spänn gick åt till min klänning. (det som jag vart tvungen att betala utöver mitt pressentkort)
14 kronor gick åt till en cola.

Ja där har ni mitt köp schema för lite mer än en timme på stan.
Men såklart är jag skit nöjd över mitt köp. Och det gör mig inte så mycket att jag slösade allt så fort.
Eller jo jag kommer nog ångra mig senare.
Men just nu mår jag bra. Eftersom jag i stort sätt har vart pank sen i november.
Men så kan det vara.

Ja och nu sitter jag här i textsalen som jag har gjort nästan varje fredag i över ett halvår.
Och imorgon drar jag till Kläppen.
Jag längtar som fan. Jag längtar efter att åka skidor, och jag längtar efter att träffa mammas ex och hans barn.
Och sedan bråka med min jämnåriga föredetta Brother In Law.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0