Varför får man inte hjälp att dö i Sverige?

Okej idag är en riktig "Varför får man inte hjälp att dö i Sverige" dag. Okej kanske inte för att jag har velat dött idag då. Men jag är så tjurig på mitt schema. Liksom varje måndag fram över så ska jag ha en lektion klockan 10 och sen ha feta håltimmen för att sen ha en lektion klockan 3 och efter det ha min sista lektion som slutar klockan 7.

Okej visst jag gillar väl textkommunikationen lite halft men jag hade ju gillat den mer om jag hade fått ha en annan lärare. Och naturkunskapen? Jag sitter och frågar tröga frågor vilket läraren ofta är tvungen att svara på, så då går lektionen fort. Och efter Naturen så är det Teater, och jag älskar det. Och jag hade monologprov idag och det gick bra, tack vare min "meditering" som jag utförde innan.

Ja som sakt teatern gick bra och jag fick sluta tidigare och sen nu sitter jag hemma. Och jag har skit tråkigt. Det finns inge kul att göra, pengarna är slut i mitt spel och jag måste offra massa grejjer + tid för att kunna få pengar och jaa jag kan inte ens en gång äta :O för jag är inte hungrig. :O

Jag funderar fan på att gå upp och duscha och sen gå o lägga mej. För jag orkar inge mer av den här måndagen.
PÄÄENIS? VÅOOFFLOR?

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0