Blöt på stjärten

Okej nu är jag hemma. Och äntligen har jag fått mej nått att äta. Jag vaknade liksom klockan 8 och det är nu som jag har ätit. Två mackor liksom. Och gud vad jag vart arg imorse jag stressade som fan och sprang ut till bussen sätter mej ner och väntar. Men inte fan kommer bussen så jag sitter där från 09.21 till klockan 09.49 då kommer bussen. Och bussen vart snabbt fylld. Sandra, Beckas mamma och Ida hoppade på vid måsta och ist för att gå till skolan gick jag och Sandra till Java. Där satt vi till klockan 13.50 då gick vi till skolan och skrev svenska provet. Och det gick väll så där. Eller det gick riktigt bra, men jag kunde ju massa som inte ens kom på provet. Efter provet så gick jag och Sandra av bussen och då mötte jag Magge Pagge min bästa vän och han hade ramlat i något som jag tror var en vattenpöl och han var helt blöt på ena skinkan. Sen hoppade vi på bussen och ja vipps så var jag hemma vid datan.  Och jag har absolut ingenting att göra det suger. Så det blir för mig att bara ligga och ha kill sjuka. Precis. Vara som en kille och tycka jätte synd om mig själv för att sedan tro att jorden går under pågrund av detta.

Nej nu kommer damsugarn hitåt... jag mår illa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0