Den rätta för Becka!

Igår kväll kollade jag, Andrea och Becka på den där blondin filmen. Den var skit bra. Sen drog andrea och när jag och Becka skulle sova så började jag göra en tanke karta på hur en kille ska vara enligt Becka. Och jag ska nog ha någon liten audition åt henne. Typ som Linda Rosing har nu. Det skulle vara lite kul. Den rätta för Becka.

Efter det så somnade vi. Och ja vi vaknade halv tolv och jag snodde Beckas dusch och sen var det dags för mat. Vilket bestod av tacos.... igen.... Idag ska jag och Becka kolla på heartbreak kid. Mycket bra film. Och sen ska jag nog hem för att sedan komma tillbaka till Becka med mina super tabletter. (Y) Ja hon är sjuk igen....

Jag har tråkigt och ingen lust att blogga. Jag vill ner på stan och köpa Chai Latte. mysigt gott <3

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0