Det är jag som är MVG barnet

Och ja nu sitter jag vid den stationära datorn igen. Klockan är 08.02 och jag ska nog slänga iväg ett sms till Sandra genom gratissms eftersom att mitt comviq kompis gick ut för några dagar sen och ja, försvinner det så dras ju pengarna lika fort som man blinkar. Anledningen till att jag ska smsa henne är för att fråga om vi ska åka samma buss. Och ja idag har vi inlämmningen av våran "rockklubb" som vi hade gjort och självklart satsar jag på MVG. En sak som är mycket roligt med denna uppgift är att jag har drömt om min klubb 2 ggr i veckan. Och självklart har det inte varit allt för normala saker.

Imorgon är det fredag och herregud vad veckan har gått fort, men det är bra. som fan. jag älskar det <3 imorgon blir det party <3<3<3<3 Och fy fan vad kul vi ska ha. Jag flickorna, magge och Sundin och självklart Matte som har varit så snäll och har festen. WE <3 lokalfest (Y)

Föresten, min gamla msn-vän Mathilda vart mamma igår. Lycka till <3

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0