Herregud jag är matberoende

Nu har filmen varit slut ett tag och jag är inte alls trött.. Förstår inte vad som är felet riktigt. Ska se om man kan tanka ner en annan film. Och japp nu kommer Pineapple express... Och jag hoppas att den tankar fort. Och gud jag har vart hungrig sen 9 och vid 10 tog jag en macka, men hallå jag är typ as hungrig nu. Och det blir nog inte bara frukost nu på morgonen utan även en dos av pain-killers så man slipper ha ont i huvudet. Det blir även en energie dryck. Och jag har redan planerat att jag köper en i skolan också. Oh detta suger. Och Tisdagsmorgon.... Då är jag alltid hungrig. Jag skulle kunna trycka i mej en hel kossa och jag skulle ändå va hungrig. Åh herregud jag lever för maten :O Jag kommer sluta upp som en fet amerikanare som tröst äter mer för att jag är fet. Och för att Sandra ALDRIG kommer att se inlägget jag gjorde till henne :( Om hon inte sitter på texten och arbetar lika aktivt som mig.... (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0