Hur skulle du känna?

Okej nu har jag setat i skolan i 1 timme och 12 minuter. Eller ja i en timme och 9 minuter, jag kom ju 3 minuter sent.
Idag är det dags att gå på estet 3ornas musikal. Och jag längtar och jag har förhoppningar att deras ska vara lika bra som förra året. Men det verkar som att den ska vara jätte dålig för det var flera elever som hade lämnat visningen mitt i eller struntat i att komma tillbaka efter pausen. Men hallå, man borde respektera de som satt upp pjäsen. Okej what man tycker att den är dålig, men man kan ju tänka efter lite. De har ju gjort värsta jobbet för musikalen. Och hur skulle man känna själv om man stod däruppe och någon plötsligt gick ut?

Ja jag har som vanligt inte mycket att säga. Men igår kväll låg jag och kollade på pineapple express och gud vad jag garvade sönder i vissa tillfällen. Men jag hann inte se klart hela eftersom jag var tvungen att kolla sex and the city. Så det blir att kolla slutet ikväll.  Och sedan blir det nog lite mer av It's a boy girl thing. Jag får inte nog utav den.
Men nu ska jag dra mig tillbaka tror jag och läsa lite bloggar och sedan börja jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0