I love to be a girl even if I don't have any boobies

Okej nu är det lördag. Alltså är det helg och det betyder PARTY som sakt med stora bokstäver och hela köret. PARTY!!!! Och det är 4 helgen i rad som jag festar nu. Eller tredje egentligen. Första festen räknas inte, den var för tråkig... Jugge fest är inte riktigt min stil. Och festen efter det... Alans 19 års fest. Vi klunka vi blev fulla och vi gick hem. Eller ja tills Pullan ville ta bussen den sista 1,5 km... Och förra helgen. Då jävlar var det skoj, JAG SKOJAR INTE! Jag älskade den festen. Och nu hoppas vi på ett lika bra resultat om inte bättre. Men det kommer vara fullt med fjortisar, det är det enda negativa med att vara 17 år och fylla i november. Så medans alla andra är på krogen så blir det jag och fjortisarna... Om jag inte joinar Ida som snart blir mamma...

Men idag handlar det bara om ikväll. Det handlar om mig, min grå klänning och mina minimala tuttar. Samt mina guliga oemotståndliga blinkande ögon när man säger, kan jag få en cig samtidigt som man pushar upp tuttarna lite diskret och ja, bara ser söt och oskuldsfull ut. I love to be a girl even if I don't have any boobies...

Och nu sitter jag hos Becka som vanligt. Fast med en öl brevid mej och snart ska jag strippa för att ta på mig klänningen och sedan fixa till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0