I'm going to look nice

Okej nu har jag plockat ett ögonbryn. Och ja jag har tråkigt det är därför jag bloggar som en idiot. Det andra ögonbrynet ska jag ta om ett tag men jag tänkte först Sitta och leta efter en snygg bakgrund till bloggen. Sen ska jag nog ta bort nagellacket. Och därefter fila och fixa för att få det fint och sen på med mitt ljusrosa nagellack. Jag är inte alls den tjejen som det känns som att jag beskriver mig själv som. Jag bara vill vara lite tjejig just nu.

Föresten är örhängena inför festen fixade. Sminket och håret ska Sandra fixa på mig. Och klänningen är fixad. Nu skulle jag bara vilja få tag på ett par strumpbyxor. Så jag måste skramla ihop pengar till det. Annars blir det leggins jag måste kolla hur lång klänningen är och i värsta fall ta med den till skolan imorgon och låta Sandra bestämma... Drickan är också fixad. Och inträdet är också fixat. I like it. Men nu ska jag fixa andra ögonbrynet.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0