Kamera till salu

Okej denna vecka ska jag sköta skolan. :) Och ja idag fick jag mig ett MVG på en uppgift, gud vad jag blev lycklig. Texten, när en kuk behöver tömmas och det finns ett öppet hål. I helgen är det fest igen men jag har knappt några pengar så jag ska försöka skramla ihop lite och för er som inte vet så har jag plockat ur uttöjningarna ur öronen. :)

Och för att skramla ihop pengar så måste jag sälja min kamera, och nej inte min system utan min gamla. Och jag kommer att sälja den billigt, okej visst det är inte så många megapixlar men den är jätte bra.

Så snälla kommentera om du vill ha den.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer
Postat av: sandra

svar från min blogg: fjortisar är vi allihopa, allihopa.

2009-03-17 @ 09:00:33
URL: http://sandracanfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0