Morgonstund har banan i mun

Nu är det en ny morgon och det är måndag. Och jag funderar på att göra mig lite frukost.... eller om jag ska klä på mig först. Fast nu sitter jag iof inte naken utan i underkläder och linne och tröja. Men mina ben är spritt språngande nakna. Men det får de vara. Och nu cpar min bilddagbok som satan. Men det gör inte heller nått för jag kan mina knep.

Påtal om frukost igen. Robin ( some dude @ bdb ) sa att vitt bröd är snusk. Och visst det går och äta och jag äter det mer än gärna, men fullkornsbröd är mycket godare egentligen. Och nu när jag tänkte på fullkornsbröd. Surdegsbröd, mmhm fan va gott med smör och banan på. Låter skit äckligt men det är skit gott och jag har nog inte käkat det sen förra året. Så det blir ett måste när jag handlar nästa gång.
Och gud nu vart jag sugen på mat... mmmmhm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0