När energin är slut

Åh nu funkar visst bloggen på min stationära data. Den brukar inte vilja fungera. Det suger. Ärligt talat så har jag helt tappat suget på det här med bloggen. Men så har det ju varit förut och det här med bloggandet går liksom som i en svacka. Och nu har jag inget intressant att skriva om. Gårdagen spenderades ju med Becka och vi kollade Heartbreak kid men jag åkte hem efter lite mindre än halva. Sen åkte jag tillbaka och jag bad Becka att möta mig på Ica. Jag var skit sugen på energi dricka. Men det var slut!! :O Så istället köpte jag mej en chocklad muffin och en soya dryck med chokladsmak. Super gott (y)

Ja dagens planer blir till att åka till skolan om 20 min. Sitta på en lektion. Sedan djura till matsalen och käka för att sedan ha utväcklings samtal. Där efter har jag håltimme och då ska kanske jag och Linus ta en fika. Sen har jag NO och efter det är det tid för teater.

Ja sen kommer jag hem vid halv åtta och då är det ju bara att käka, duscha sen lägga sig i sängen med datan. Går det något bra på tv ikväll föresten?

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0