När inte porrsurfandet duger bygger jag mig en källare

Det är lite kul ibland att kolla på folk, klaga över hur de ser ut, snacka skit om något de har gjort eller kanske bara fantisera om hur de är som person. Det brukar jag göra rätt så ofta, vid lunchen blir det alltid mycket skitsnack runt bordet om folk som går förbi i matsalen och när man sitter på bussen så är det bra att fantisera. Det finns alltid någon som man fastnar för. Ibland skulle jag nog vilja vara någon annan... Inte permanent eller så utan kanske bara för en dag. Och vad skulle jag göra då?

Om jag var en tant, en mormor tant, då skulle jag baka en hel dag. Och städa och sedan sitta och lösa korsord i min ensamhet och sedan bjuda hem mina barn och barnbarn.
Hade jag vart en gubbe, då skulle jag vilja ha grått skägg och se ut som min lärare Lasse och så skulle jag tvinga min fru att baka bullar till mig och sedan skulle jag porrsurfa hela dagarna och runka till små thailändska flickor.

Om jag däremot var en kille i min egna ålder så skulle jag nog spela wow eller cs en hel dag och sedan skulle jag dricka massa joltcola. Eller tänk om jag var en annan tjej i min ålder, då skulle jag nog slå små fjortisar bara för att veta hur det är att slå folk.


Men kanske är det bäst att vara sig själv...? Jag skulle nog aldrig vilja stå o baka bullar en hel dag bara för att jag är en tant, lr spela dataspel för att jag var en kille. Eller slåss det är inte riktigt min grejj. Och ja har aldrig förstått grejjen med porr, så det funkar inte heller...

Jag kanske borde bygga mig en källare där jag har en sexslav...


Pusshej, Alx <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0