När Pullan vart mor

Okej nu är jag hemma och det är skönt första tidiga måndagen på jag vet inte hur länge. Gud så skönt. Snart ska jag och mor min ut och handla. Så äntligen ska jag få en ny hårspray.  Men jag måste berätta om idag, hahaha roligaste och sötaste ever.

Jag och Sandra gick till java på håltimmen och efter ett tag kom även Pullan. Och på java fanns det en kille som hade med sig sin dotter. Och hon gick runt lite grann och jag började busa och det tog inte lång tid innan hon vart dö försälskad i oss tjejer och vägrade vara med sin pappa. Och hon kom med en penna en av alla gångerna hon kom till oss. Så Pullan satte henne i sitt knä och lät henne rita på en tidning och gud så hon ritade. Och efter att hon endast dragit ett streck så skrattade hon till. Sen gav Pullan henne sin plånbok och självklart började Patricia som hon hette rita i den för att sedan dra ut alla Pullans kort för att rita lite på dom också. Kul var det. Det tyckte iaf Pullan, Patricia, Sandra och jag.

Jag har även bestämmt att jag vill jobba som au pair efter gymnasiet. Det skulle vara coolt.  Men nu har jag inget mer att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0