nostalgi tripp

jag åt kebab idag. Sug på den du din lilla 12 fingertarmade fitta. Btw så fick jag en nostalgi tripp idag på teatern, läs mer om den på bdb, och direkt när jag la upp den upptäckte jag en till nostalgisk person som har kollat min bdb från idag tills för en halv månad sen. ?! Och för inte så länge sen kolla hon igenom allt också. Mycket fritid. Och om ni undrar vem det är eller så kanske det till och med är du som läser detta så säger jag bara att du får kolla om du vill för jag bryr mej inte så mycket alls. Det är dinna bekymmer om du vill veta vad som försegår i mitt liv, för jag vet iaf vad som händer. Och nu menar inte jag att va elak, men kolla mitt careface, för så här mycket bryr jag mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0