Örebro med ett svart paraply

Okej god morgon till er alla. Jag ser att många har skrivit om det såkallade skit vädret vi har i Sverige. Och att det någonstanns i Sverige snöar. Okej hos mej är det ett tjockt lager med moln och solen syns absolut inte. Men någon snö är det inte, däremot skulle det regna senare. Det suger lika mycket. Så det blir för mig att åka till örebro med ett svart paraply som egentligen inte är mitt.


Natten var väll så där och jag har hunnit blivit lite sjuk. Det suger. Becka snarkade innan jag somnade och innan jag ens hade kommit i sängen. Som tur var fick jag ligga innerst men den jäveln hade snott mitt täcke, så jag snodde tillbaka det och gav henne det andra. Och ja nu har jag ätit mej en stor frukost som jag faktiskt hann med idag. Och bussen går inte förs om en halv timme typ. Det känns skönt.


Idag ska jag till Örebro och gå på fotoutställning. Och jag vill inte gå på det. Eller okej jo det vill jag för jag orkar inte sitta på min 3 timmars långa lektion och göra ingenting. Det suger ju så himmla mycket. Men men.... Innan dess har jag ju engelska och svenska... skojigt värre. Och nu har jag som vanligt skrivit en blogg om absolut ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0