Party like a hiphopstar

Jag partade inte som någon rockstjärna igår, snarare en hiphop stjärna haha. Och ja jag kan erkänna en sak. Jag dansade, första gången jag dansar på fest. Och jag gjorde det nog främst för att det var så många andra som dansa, att ljuset var grymmt och för att jag var påverkad av alkoholen. Men kul var det, kanske inte så snyggt men kul. Och jag kände mig riktigt snygg igår. Andra kanske inte tyckte det men det gjorde jag.

Ja vi söp till ordentligt, dansade, snackade, rökte och ja bara hade skoj. Men sen vart jag lite smådepp pga en sak, och det har förföljt mig tills idag för jag har det fortfarande på huvudet. Men men vad ska man göra? Jag kan inte göra något utan att jag får nått att bygga det på. Man kan inte bygga ett hus utan balkar.

Men ja kvällen vart ju skit lyckad och jag känner att jag bara vill tillbaka dit. Så detta måste göras om.
Tack Becka, Sandra, Andrea, Magge, Sundin, Matte, Piercingpojken, Kenny och resten av allt folk som var där.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0