Party like a rockstar...

Okej nu är det äntligen fredag och nu är det inte långt kvar tills vi är där ute i bushen och partar loss. Och nu är jag både sminkad och pepp. Okej sminket är inte helt klart och jag förstår nu att det är långt kvar tills jag blir kvinna. Trots att jag har klänning och snart örängen också. Och även om jag känner mej kvinnlig så finns det inga som helst spår utav det när det gäller min kunskap om smink. i stort sätt så vet jag bara vad mascara, kajal och eyeliner är. För det är det enda jag använder. Men nu herregud. Och när Becka upptäckte ett svart strå på min tutte förklarar jag det med "men vafan ett till, jag vet inte vart de kommer ifrån", Becka hade nog i det tillfället lust att mörda mej och förklarade att det var från rouge borsten.

Ja så kan det gå, men jag känner mej faktiskt kvinnlig och tom lite sexig nu när jag sitter här med en kort klänning. Snart ska halsbanden av, piercingen och örenhängena i och ja sen är det bara att vänta tills Sandra fixar mitt hår. Oh I love this shit. Och ja nu sitter jag och blickar ut genom fönstret, det är så fint. En vårkväll som den ska vara enligt himmelen.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0