Plugga, Don't plugga

Jag ska när som helst hoppa in i duschen och resten av dagen ska spenderas med Becka och Sandra skulle hit sen sa Becka. Och för mig blir det att plugga som en dåre eftersom jag har prov imorgon. Svenska, upplysningen. Det suger men vad ska man göra och jag ska försöka få in varenda liten detalj i min hjärna så att jag kan få VG på detta prov också. Det känns bra när man kan få det. Och det får mig lite mer pepp över skolarbete trots att min frånvaro fortfarande är rätt så hög men jag ska fixa den också jag kan ju alltid börja med att ta vecka för vecka och kanske göra en deal med mamma om jag sköter mig. Det skulle vara bra för då blir man mer pepp. Haha Men nu ska jag hoppa in i Beckas dusch, jag gillar den. Den är skön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0