Sacha Smederevac svensk eller utländsk?

Okej nu har mitt matberoende blivit helt fruktansvärt. Precis nyss innan jag kom på mig själv så satt jag och åt en macka. SAMTIDIGT som jag kollade på nått laga mat program på tv4. Och där satt jag i min säng tuggandes samtidigt som jag kollade på två män som laggar mat. Men det var nog inte riktigt maten jag kollade på. Utan på den ena kocken. Han är utländsk och jag vill veta vart ifrån han kommer och jag måste ta reda på det. Så nu ska jag gå in på tv4as hemsida och kolla.

Sacha Smederevac hette han. Haha jag visste att han var blatte, men han pratar riktigt ren svenska :O Okej det finns det många som gör men han pratar renare svenska än mej, och jag är ju svensk. Men aja nu har jag startat upp med allt som jag skulle... Och nu ska jag nog sova den sista timmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0