Tävling dag 2 morgon

okej hej allihop, ni ska veta att jag är hur hungrig som helst. Det liksom gör ont i mej. Och ärligt så gör det ont, men knappast utav hunger. Men när jag tänker på en pool full av bananer och päron så blir jag snarare mer illamående än glad och hungrig. Ja just det Nille hotade mej igår och sa att om inte jag klarar detta så ska han hitta på ett straff åt mej och ja det kan nog knappast sluta lyckligt, så visst blir man peppad... Men okej jag failade ju igår och åt den där mackan på java. Men jag var hungrig och min kropp behövde en stor macka med massa god kyckling röra. Det är ju nästan så att jag dregglar bara jag tänker på det....

Men idag kanske det behövs mera pepp, från olika håll. Men jag kan nog räkna med alla mina "alx är en toffel" sjungande vänner.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

visst kan du räkna med oss !

2009-03-10 @ 09:37:51
URL: http://sandracanfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0