tävling dag 2

okej det kanske inte vart så lyckat igår. Jag rökte rätt så mycket i alla fall.

Igår var jag med Magge efter skolan, eller jag var med Pullan ett tag och sen Magge.  När Magge kom så gick vi och kollade hur mycket pengar han hade på kortet och sedan gick vi till subway för att han skulle käka. Efter det så gick vi till java för att han skulle på toa och på java är det gratis. Och när jag står där inne och väntar så kom det fram en gubbe till mej och började prata att jag skulle klä på mig mera kläder eftersom det var kallt ute. Och jag kunde faktiskt klä på mej mer för jag skulle vara lika söt även om jag hade kläder på mej. Och så höll han mig i handen.

Efter toa besöket så gick vi hem till Magges kompis Diana och var med henne och Nisse. Där kollade vi film och chillade.  Och vid tio drog jag mej ner mot stan för att ta bussen med Becka och Andrea. Och jag höll på att kissa på mej. Och från början var det meningen att jag bara skulle hoppa av vid Becka för att kissa. Men sen upptäckte jag att inte skule kunna komma hem så jag frågade Magge om dom kunde plocka upp mej när han skulle hem. Fast sen vart jag kvar här.


Detta var min fredags kväll 

Pusshej, Alx <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0