Tävlingen dag fyra...

Idag är det dag 4, nu är det inte långt kvar... Och ja... lunch får jag ju äta... men jag funderar nästan på att ta frukt nu och middag ist. För då får jag ju i mej ett mål iaf. Ja min mage kurrar och är faktiskt hungrig så jag får väll se hur jag gör... Rökningen däremot...det går rätt så bra men jag är grymmt röksugen och en sak som är riktigt jobbigt är att man är så jävla van med sina rökpauser.... och när man ska röka...  Typ som när jag går till bussen, då brukar jag röka... nu går jag och biter mig i läppen... ja och det finns ju flera tillfällen, men det är fan bara att bita ihop...

En annan posetiv sak med denna tävling är ju att jag inte rör mitt kort någonting.. för det får jag ju inte så det kan ju vara därför... Och det är bra :)

ja jag har sovmorgon idag och börjar klockan 12.20. Skönt :) och ja jag har ju börjat med matte B igen...  Och jag har nog inte så mycket mer att berätta tror jag :)

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0