Tävlingens sista dag

okej idag är det söndag och det betyder att det är sista dagen på min tävling... Detta känns riktigt skönt och jag längat tills imorgon då jag får börja käka normalt igen... Vad jag har lärt mj utav  denna vecka är att man blir tröttare... lr ja jag vart tröttare i alla fall... Och sen att man är jävligt hungrig. En till sak som jag har lärt mig är att man verkligen borde äta mer frukt och grönt, vilket jag faktiskt kommer att börja göra nu.
Rökningen har även den gått bra, och jag ska inte röka fram tills på fredag nu.. :) Det känns också bra, nu väntar jag bara på att studiebidraget ska rulla in och då ska vi se hur mycket man får ihop om man inte köper cig. Men som vanligt kommer den väl ta slut lika fort som jag får den... Jag är ju skyldig klasskassan 200 kr. Inte kul... Men när studiebidraget kommer så ska jag köpa mig någonting fint.

Min nästa tävling blir att säga hej till alla som är juggar på "jugge-språk" ... Och hej på "jugge-språk" är zdravo (stava jag rätt becka?). tävlingen kom också Becka på och hur svårt ska det egentligen vara? haha...

Imorgon är det måndag och jag har matte igen. Det är nästan så att jag längtar. Sen har jag ju faktiskt teater på kvällen och jag älskar den verkligen och jag tror att jag kommit de andra tjejerna närmare nu när jag söp med dom i fredags. Men vi måste komma närmare Matilda. Hon är faktiskt skit lik en av karaktärerna i skins. Och fasiken jag har glömt att ta mitt p-piller och jag måste dra på nya lakan på sängen och ta ut de ur tvättmaskinen som jag tvättade idag.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0