This is the life of Alx

Så nu har jag sprungit runt i några minuter och letat efter min mobil. Som jag efter ett tag hittade i min väska. Hur den kom dit eller varför jag la den där har jag ingen aning om. Men det gjorde jag i alla fall. Finns det något som är typiskt mej så är det min tröghet och min förmåga att tappa bort saker. Jag tappar nog bort nånting varje dag...
Som i somras när mina nycklar var borta i ca 1 månad (jag och sandra gissade tillsammans) och jag hade letat precis överallt. Men en dag så hittade jag dom. Bakom låderna i min bokhylla. och där är jag ofta och river. Så jag fattar inte hur jag kunde missa dom.
Ja som sakt min glömskhet är inte att leka med. T.o.m. min mamma säger att en vacker dag kommer jag att tappa bort mig själv.

Men men nu har jag ju hittat den och ja. Om en halvtimme ska jag gå ut till bussen sen blir det att sitta på textlektionen sedan lunch och därefter svenska prov och sen sluta dagen med teatern. Som sakt jag älskar måndagar. Och vill dom att vi ska sjunga på teatern så tänker jag inte göra det. För nu låter jag som en kråka tack vare att jag gått och blivit sjuk...

Föresten vill jag bara säga att en del av natten va kul. Ifall du kanske läser detta. Mer än det säger jag inte och finns man i mitt liv så finns man på bloggen. This is the life of Alx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0