Kissnödiga Alx och den snälla mobil-tanten.

Det finns bara två ord som kan beskriva denna dag. Kissnödig och hektisk.
Jag vaknade upp klockan 8, ställde mig och försökte få på lite mascara, vilket sket sig totalt, så jag fick gå runt med cp fransar hela dagen. Sen gick jag ner på undervåningen och gjorde mig lite te. Sen gick jag upp igen och fixade mitt hår. och jag tänkte köra på en enkel knut idag, men det var fasiken inte enkelt när även håret runkade sönder totalt. Jag drack mitt te och åt en macka sedan gick jag upp igen och klädde på mig. Satt vid datorn i en halvtimme och sedan gick jag ut till bussen.

Men självklart hade jag glömt min mobil men jag skulle inte kunna springa in och hämta den för då skulle jag missa bussen och jag och Sandra hade bestämt att vi skulle ta samma buss till skolan. Jag satte mig på bussen med iPoden i örat och tuggade på på ett päron som jag hade packat ner kvällen innan. Men päronet var allt annat än gott i början. Eftersom jag hade glömt bort att jag hade borstat tänderna innan jag sprang ut. I Måsta hoppade Sandra på och hon kom int fram till mej förs vi var i Årby, eftersom att bussen var full. Jag frågade om jag kunde få låna hennes mobil och ringa mamma. Men hon hade knappt några batterier kvar, men då gav tanten som satt brevid mig hennes mobil och sa att jag fick ringa från den.

Lektionen gick hur sakta som helst. Och efter det så blev det till att springa iväg på lunch, och senare gå till banken med Sandra. När hon var klar så gick Pullan och hon till java och jag till G huset för att ha utvecklings samtal. Det tog ungefär en halv timme och sedan sprang jag till java. Tog en kaffe och en chokladboll och rusade sedan vidare till min mamma som var inne på Stadium. Efter stadium besöket så gick vi till Kebabhuset och jag satt med henne medans hon åt. Efter det besöket gick vi in på bokia för att kolla efter lite böcker men jag kom ut med ett 5 ämnes block.

Sedan sprang vi vidare till Expresso house där jag köpte en chai latte och därefter gick jag  till skolan och mamma till parkeringshuset. I skolan hade vi No och ja den gick som vanligt fort med alla mina frågor. Och på rasten sprang jag och Sandra till Åhlens för att köpa mig en "pärm". Sedan vart det en sväng in på Hemköp där Sandra skulle köpa hårfärg och sedan sprang vi över halva stan till godisland. Sedan var det lektion igen och vi började gå igenom 2 sceener till teatern. Det känns så bra.

Och nu 2,5 timmar senare så sitter jag i min säng som vanligt fast med ett par idioter till bröder bakom mig.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer
Postat av: Pullan eller vänta... pullad

Jag är nödig XD

2009-03-02 @ 21:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0