Det är sommarkänslor som finns i min kropp

Okej denna dag som gått... jag kan börja med detta.
Dåligt: Mens, mensverk, förkyld, nysningar som inte vill komma, låtprogram som fuckar, andra avenyn som fuckar, pengar försvann fort, kom inte upp på fontänen på torget, tyngdlagen som ville dra min stora tunga väska ner mot marken när jag ville upp, jag vart fotad av Celena, läraren hade inte rättat mitt svenska prov, springa till bussen, sandra tryckte foten mot min tutte, Sandra klämde min bröstvårta med sina fötter, orkade inte plugga, ps fuckade, jag fick skäll av läraren för att jag satt på bdb m.m.

Bra: Jag har vart glad, jag fick pengar, fyllde på mobilen, jag kom upp för fontänen, jag fick godis av Celena, jag åt god mat i skolan, jag åt god mat hos becka, jag hade kul hos becka, jag kollade Andra Avenyn, jag fick reda på att Jeppe följde min blogg, Jag fick skjuss hem från Becka, jag behövde inte sitta brevid en gubbe imorse, jag har gått hela dagen i skolan, fast jag bara hade två lektioner, jag lämnade in fotouppgiften innan alla andra, jag gjorde en låt, jag började fixa om min hemsida, jag har vart bäst idag, jag har fått höra att mitt hår har blivit långt m.m.

Och nyss när jag var ute så fick jag vibbar av sommaren 08. Sittandes på min altan på min sida där bänken ska stå, regnet öser ute och det var varmt. Ungefär som den dagen jag, Andrea, Becka och Sandra var och vi först var i stugan och sen cyklade vi hem till mej och sen började det att spöregna och åska. Och vi satt och moffade chips, godis, cola och ramlösa med en massa tända ljus. Och sen försvann alla hem. Och jag tror att det var denna gång som Becka tog detta foto. Jag saknar sommaren på min altan och jag saknar nätterna med Magge. Det där lät lite fel, men vi var mest på nätterna, ute. Och när jag smög ut och fick skäll av mamma och jag sa till henne att Magge var ledsen och att han vart arg på mej för det. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0