En fröjdansFULL kväll

okej gårdagens festande.... jag och pullan mötte Ellen, Lotta, Johanna, Matilda och Kattis i stan och hoppade på bussen till Shiftnone (Skiftinge). Där kom Allan och någon mer och mötte oss och vi gick upp till Allans lägenhet. Där han jag inte innanför dörren innan vi tjejerna vart som en grupp av kändisar... Och speciellt jag, helt plötsligt står det fyra-.fem tjejer framför mig och säger, gud vilken fin piercing. Och bla bla bla och så pillade de på min piercing. Tillslut fick jag komma in och alla tjejerna och jag satte oss på golvet i köket. Och rätt som det var så började det spelas sanning och konsekvens... Helt plötsligt slänger sig en av blondinfjortisarna över hela golvet och Lottas glas ramlade omkull... Men ist för att torka upp det så låg hon i det... gud vad den flickan kommer att lukta gott...

Så jag och Lotta tog allas väskor och dricka och gick ut på balkongen och joinade resten av tjejerna... Sedan satte vi oss i sofforna och vipps så kom min förra bästis Henrik och satte sig brevid mej... :P Jag ser han bara ibland och då hälsar vi bara på varann men nu så prata vi mycket och kramades massa, jag saknar han lite, den lilla braten... Ja sen hände det mycket och jag älskar min diskution med Martin och Matilda... hahaha

lite senare på kvällen kom Securitas och jag och Pullan sprang in på toan och gömde oss.... moget värre... Och sen drog vi oss hemmåt... O herregud det gick ju inte så värst bra... efter typ 300 meter så ramla jag och Pullan och jag slog i mitt lår... not good...  Sen gick vi mot årbyskogen och i den lilla slingan så kissade jag och Pullan 2 ggr var....  När vi gick där så började det även att snöa, och för första gången i mitt liv uppskatta jag snön och jag kände mej lite som Casie i Skins...

Tillslut kom vi ut till Hällgesta hill men där gick vi vilse.. Men tillslut kom vi ut... Och vi gick mot Torshälla... När vi var vid Becka ungefär så satte sig Pullan mellan två bilar och kissade.... och sen fortsatte vi att gå.. längre fram satte jag mej och kissade men det var iaf i en dunge.... och Pullan gjorde samma sak efter mig... sen kom vi till ärna och då kom bussen så Pullan sprang ifatt den och jag fick också springa... På bussen började jag och Pullan snacka med en av matte lärarna på skolan.... lite pinsamt värre kanske.... Och efter att vi hade hoppat av så fick jag låna en tändare av en kille... Han var kroat, och jag började snacka med han på "juggespråk" så tack Becka och hennes familj att ni har lärt mej språket :) <3

Sen kom vi hem och fixade oss iordning och la oss och sov :)

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0