Varför föddes jag till tjej?

Okej ärligt, jag har fan lust att ta livet av mej. Imorse när jag vaknade så var jag inte bara sjuk. Nej jag hadde fått mens också. KUUL! (Y) Ja och jag har varit vaken i typ 10 minuter och jag känner mig redan som jag vet inte vad och jag bara längtar tills jag har klätt på mig så jag får gå ner och ta lite pain-killers, Ja tjejer ni vet ju vad jag pratar om. Mensverk. Det roliga är att jag sällan brukar få det men nu jävlar. Och det gör riktigt ont. Ni killar behöver ju knappt läsa denna blogg fyra dagar framöver för att då kommer ni få läsa en hel del klagande. Btw så borde jag springa förbi UM denna månad. Eller borde och borde jag måste snarare. Annars är jag ännu mer dödsdömd. Jag går in på min sista p-piller karta. Det suger.

Ja men nu måste jag ner och dricka te, fast först och främst så måste jag lä på mej. Det kan vara bra har jag hört.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lä på mig.. det heter klä på mig :D

2009-03-31 @ 18:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0