Vill du ändra mina söndags rutiner`?

Snart är söndagen över och ja jag har inte gjort så mycket alls egentligen. Jag vaknade runt tolv hoppade in i duschen. Gick ner och satte mig vid datorn i hundra år. Gick och mötte Becka. Lr ja jag kom bara utanför magge. Oh gud flickan måste ha sprungit medan jag gick hur sakta som helst i min egna lilla värld. Jag orkade verkligen inte gå. Och så hade det börjat snöa. Och jag kände mej rå trög när jag hade sakt någon timme innan till Linus att det var skönt att våren var påväg. Mmm lr hur. Jag hatar snön och detta vinter väder.

Hemma hos Becka så startade vi igång När mörkret faller och efter bara några minuter hoppade Sandra in i rummet. Så där satt vi alla tre med Beckas dator och kollade. Eller ja Sandra satt. Jag och Becka låg. Och efter filmen hände det inte så mycket och jag åkte hem med kvart över 7 bussen.

Jag vill att det ska hända något i mitt liv snart....

Pusshej, Alx <3

Kommentarer
Postat av: Pullan eller vänta... pullad

låg du med becka?!?! hur kunde du göra så här mot mig va!?!?!?!?

2009-03-22 @ 20:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0